حالت تاریک
استاندار خراسان جنوبی:

پیش بینی 287 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی

پیش بینی 287 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای انتخابات فردا جمعه 21 اردیبهشت ماه 287 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جواد قناعت، در جمع خبرنگاران گفت: برای انتخابات فردا جمعه 21 اردیبهشت ماه 287 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده است.

وی گفت: از مجموع شعب پیش بینی شده 167 شعبه ثابت و 120 شعبه هم سیار است.

به گفته وی 144 شعبه در شهرها و 143 شعبه هم در مناطق روستایی مستقر می شوند.استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد، تصریح کرد: انتخابات رأس ساعت 8 صبح فردا جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

قناعت با ذکر این نکته که نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان در دور اول مشخص شده، اظهار داشت: با عنایت به اینکه هیچ کدام از نامزدها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نتوانستند حد نصاب آرا را کسب کنند، انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در استان، ادامه داد: تشکیل ستاد، برگزاری جلسات ستاد و کمیته های ذیل آن به صورت منظم و ... به طور منظم در دستور کار استان بود و با جدیت دنبال شد.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: در این دوره هم امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای استفاده در بحث تبلیغات در اختیار نامزدها قرار گرفته است.به گفته وی همه فرآیندهای برگزاری انتخابات در این دوره هم بدون کاستی مثل دور اول ( انتخابات 11 اسفند) و طبق جدول زمان بندی وزارت کشور برگزار شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از