حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

عملیات وعده صادق به مسلمان جهان قدرت داد

عملیات وعده صادق به مسلمان جهان قدرت داد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عملیات وعده صادق به مسلمان جهان قدرت داد، گفت: امروز بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز ظهر در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به عملیات وعده صادق، گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند «موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.»

وی با تأکید بر اینکه در این عملیات نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند، افزود: در مسئله عملیات موشکی به عین الاسد هم آمریکایی‌ها علی‌رغم هشدارهایی که دادند، هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند، امروز هم بعد از عملیات وعده صادق هم رژیم صهیونیستی هم اگر می‌توانست کاری انجام می‌داد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اراده ملت ایران در عملیات وعده صادق خود را نشان داد، عنوان کرد: هر روز جلوتر برویم عظمت اسلام را بهتر خواهیم دید و ملت‌ها بیدار خواهند شد و این بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد.

نوفرستی با اشاره به روز جهانی کارگر و اینکه کار و تلاش یکی از مسائل مهم دین اسلام است، اظهار کرد: هر انسانی اهل کار و تلاش باشد نتیجه آن را می‌بیند و اسلام‌ هرگز تنبلی و بی‌حالی را نمی‌پذیرد.

وی افزود: اسلام نه تنها کار و تلاش بلکه بالاتر از آن یعنی جهاد را از انسان انتظار دارد و جهاد، کار و تلاشی است که در راه خداوند و برای مقابله با دشمنان رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده که نقش کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی بارز است.

نوفرستی ضمن گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری، گفت: امیدواریم نسل آینده که نسل انتظار است به گونه‌ای تربیت شوند تا زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشند و رسالت ما در این زمینه بسیار سنگین است.

وی با بیان اینکه شهید والامقام علامه مرتضی مطهری یکی از علمای برجسته‌ است، تصریح کرد: امروز هم شخصیت، جهاد علمی و معنوی، اندیشه و کتاب‌های این شهید والامقام برای افراد جامعه و به خصوص نسل جوان الگو و نمونه است.

امام جمعه موقت بیرجند به اجرای طرح نور فراجا برای مقابله با ناهنجاری اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: دشمنان ما با برنامه به میدان آمدند بنابراین ما هم باید با برنامه‌ریزی مناسب در قوا و هماهنگی با این ناهنجاری مقابله کنیم و حتماً به مسائل پشت پرده این ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی دقت شود.

وی در ادامه با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان، گفت: سفر رئیس جمهور با وجود گروه‌های تروریست‌ها در این کشور برای ما دستاوردهایی دارد این حضور در مقابله با تحرکات گروه‌های تروریستی و هم اتحاد و انسجام بین دو کشور نقش موثری دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از