حالت تاریک
امام جمعه فردوس:

سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های جغرافیایی نیست

سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های جغرافیایی نیست

امام جمعه فردوس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های جغرافیایی نیست و یا صرفا حضور نظامی ندارد، بلکه در هرکجا که حضورش لازم بوده و نظام به او نیاز داشته، حاضر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شاکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ابراز دشمنی‌های بی‌حد و حساب دشمنان انقلاب، چه دشمنان داخلی و چه دشمنان خارجی؛ با دستور حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفظ دستاورد‌ها و اصول نظام و انقلاب و صیانت و حفاظت از آن تاسیس و تشکیل شد.

وی افزود: از ویژگی‌های این نهاد مقدس، مردمی بودن و انقلابی بودن نیرو‌های آن بوده و هست، نیرو‌هایی که در این چند سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، حضورشان در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس و یا عرصه‌های عمرانی و سازندگی و آبادانی مفید و موثر بوده و به‌حقیقت بهترین مصداق برای آیه شریفه " مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ اَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ،... ﻣﺤﻤّﺪ، ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺮ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺳﺮﺳﺨﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻨﺪ" هستند.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های جغرافیایی نیست و یا صرفا حضور نظامی ندارد، بلکه در هرکجا که حضورش لازم بوده و نظام به او نیاز داشته، حاضر شده است.

وی تاکید کرد: درواقع فلسفه تشکیل سپاه قدس نیز حفاظت از دستاورد‌های برون‌مرزی نظام است و حضور افرادی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار قاآنی در خارج از مرز‌ها نیز برای حمایت از جریان مقاومت و ایجاد آرامش در منطقه است.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه و جهان در گرو سرکوب ظالمین و مفسدین و غارت گران و جنگ‌افروزان است، گفت: تا زمانی که قدرتی وجود نداشته باشد که بتواند در مقابل این ظالمان بایستد، آنها به اعمال وحشیانه خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اقدام نظامی اخیر ایران علیه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: عملیات وعده صادق به صهیونیست‌ها و حامیانشان نشان داد که دیگر زمان جولان دادن آنها سر آمده است، بنابراین بدون آنها و تهی شدن منطقه از وجود لوث‌شان که همان وعده انتقام سخت است، منطقه و جهان روی صلح و امنیت و آرامش به خود خواهد دید، همانگونه که بعد از مدت‌ها زنان و فرزندان غزه شبی را به آرامش گذراندند.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیار زیادی برای نظام مقدس و البته تمام مسلمانان عالم و جبهه مقاومت اسلامی داشت که از‌جمله آن می‌توان به بالابردن قدرت بازداراندگی، تقویت روحیه جریان مقاومت، ایجاد رعب و وحشت در دل مستکبرین عالم و بویژه رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از