حالت تاریک
مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی اعلام کرد:

قول‌مساعد خیرین برای آبرسانی به‌روستاهای بیشتر در خراسان‌جنوبی

قول‌مساعد خیرین برای آبرسانی به‌روستاهای بیشتر در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: خیرین هلال‌احمر استان تهران نسبت به آبرسانی به روستاهای بیشتر در خراسان جنوبی به شرط تسریع عملیات لوله‌گذاری قول مساعد دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی کاوسی ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات پروژه آبرسانی خیرین جمعیت هلال‌احمر استان تهران به شش روستای شهرستان درمیان در جمع خبرنگاران گفت: روستاهای محروم شهرستان درمیان از سال گذشته مورد حمایت‌های خیرین جمعیت هلال‌احمر استان تهران در طرح ملی نذر خدمت هستند.

وی افزود: طرح نذر خدمت توانسته توانمندی تهران را به نیازمندی شهرستان درمیان وصل کند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کد: اگر در این روستاهای محروم قدمی برداشته شود در حقیقت برای کشور قدم برداشته شده چرا که مردمان این روستاها مرزداران و مرزبانان شرق ایران هستند. 

کاوسی با تاکید بر اینکه حمایت از روستاهای این منطقه یعنی حمایت از مرزهای کشور، ادامه داد: حمایت خیرین هلال‌احمر استان تهران از خراسان جنوبی ثابت می‌کند که هلال‌احمری‌ها درست است که بی‌طرف و بی‌غرض هستند اما بی‌تفاوت نیستند و هرجا درد و کمبودی احساس شود به عنوان یک سازمان بین‌المللی در کنار مردم و برای مردم آماده به خدمت هستند. 

وی با بیان اینکه خیرین در انشعاب اصلی آب این روستاها نیز ۳ هزار لوله کمک کردند، خاطرنشان کرد: خیرین قول دادند اگر انتقال آب به این شش روستا طی دو ماه جمع‌بندی شود، لوله انشعاب روستاهای بیشتری را نیز تامین کنند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از