حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انسانیت مقدمه اسلام است

انسانیت مقدمه اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقدمه اسلام، انسانیت است و شهید علامه مطهری به مردم، کمال و اخلاص و جهاد یاد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با جمعی از فرهنگیان استان با گرامیداشت هقته معلم گفت: وقتی در انسان روح الهی دمید و خدایی شد فرشتگان کم آوردند و در مقابل انسان سجده کردند.

وی افزود: ارزش هر انسانی در هدفش قرار دارد و خداوند، انسان را برای خودش آفریده است و وقتی صفات خدا در وجود انسان نمایان شود رنگ و بوی خدایی می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ملاک ارزش انسان، باخدا یا بی‌خدا بودن است، ادامه داد: مکتب اسلام بسیار متعالی است و همواره عالم دنیا دو قطب توحید یا کفر بوده و امروز که آخرالزمان است دنیا در این دو قطب متجلی شده است.

عبادی با اشاره به اینکه قطب کفر و دیوانه‌های لیبرال دموکرات، انسان را حیوان اقتصادی می‌داند، عنوان کرد: انسان خدمتگذار به انسان است و خدمت به انسان تقرب الی‌الله محسوب می‌شود.

به گفته وی؛ دنیا یک راه دارد که از زیر سلطه این غول‌های بیابانی خلاص شود و آن تعلیمات انبیا و حقیقت توحید است و کار این غول‌های بیابانی این است که در هر جا قدم می‌گذارند اول انسان‌ها را حیوان کنند و انسان‌هایی بدتر از حیوان را بر مردم مسلط می‌کنند و حکومت لیبرال دموکراسی همین است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز در بهترین و بدترین شرایط زمانی قرار داریم، تصریح کرد: انسان‌های آزاد راه به جایی خواهند برد و حق‌طلب هستند و حق را تشخیص داده‌اند و این افراد در روز قیامت از ما جلوتر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: مقدمه اسلام، انسانیت است و شهید علامه مطهری به مردم، کمال و اخلاص و جهاد یاد داد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از