حالت تاریک
با حضور قائم مقام کمیته امداد؛

۱۷۹۶ سری‌جهیزیه و لوازم‌ضروری در خراسان‌جنوبی اهدا شد

۱۷۹۶ سری‌جهیزیه و لوازم‌ضروری در خراسان‌جنوبی اهدا شد

هزار و ۷۹۶ اقلام اهدایی شامل ۶۱۲ سری جهیزیه و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری با حضور قائم مقام کمیته امداد و مشارکت خیران و کمیته امداد بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، جعفر صباغیان امروز در مراسم اهدای ۶۱۲ سری جهیزیه و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری بین نیازمندان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بر اساس راهبرد کمیته امداد در راستای اجرای قانونی جوانی جمعیت و ازدواج آسان در کنار آموزش و مشاوره خانواده‌ها تهیه جهیزیه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۹۲ هزار سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان به جامعه هدف اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

قائم مقام کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه براساس پیش‌بینی انجام شده برای سال ۱۴۰۳ پشت نوبتی برای جهیزیه نخواهیم داشت، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، نوعروسی به دلیل نداشتن جهیزیه از ازدواج باز نخواهد ماند.

وی ادامه داد: اقلام جهیزیه شامل پنج قلم نظیر یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی است.

صباغیان بیان کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات است که بر اساس آن جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار خانوار را با حضور ریاست جمهور در اسفند سال گذشته برگزار کردیم.

 وی خاطرنشان کرد: توانمندسازی افراد تحت حمایت بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری همواره در دستور کار این نهاد است و در سال جدید هم برنامه جدی برای افزایش آمار وجود دارد و برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

ارزش ریالی ۶۱۲ سری جهیزیه ۲۱ میلیارد تومان و اقلام ضروری ۴ میلیارد تومان بوده که در مجموع ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت خیران برای آن هزینه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از