حالت تاریک

کمک ۵۳ میلیاردریالی نیکوکاران به کودکان نیازمند خراسان‌جنوبی

کمک ۵۳ میلیاردریالی نیکوکاران به کودکان نیازمند خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: حامیان و نیکوکاران در ۶ ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد ریال به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان واریز کردند.

به گزارش خاورستان، عبدالرحیم لطفی به مناسبت روز کودک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های کمیته امداد است گفت: این طرح با مشارکت و حمایت حامیان و خیران از کودکان یتیم و نیازمند اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۲۱ کودک یتیم و محسنین در فاصله سنی بدو تولد تا ۶ سال از طرح اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند می‌شوند، افزود: کودکان محسنین به دلیل مشکلات سرپرست از جمله بیماری، پیری و از کار افتادگی به حمایت و کمک خیران نیاز دارند.

لطفی در ادامه گفت: قریب ۸۶۰۰ حامی از این کودکان حمایت می‌کنند و از طریق این حامیان در ۶ ماهه نخست امسال ۵۳ میلیارد ریال کمک به صورت مستقیم به شماره حساب این کودکان واریز شده است.

وی با قدردانی از همراهی کمک‌های خیران و حامیان در این طرح به روش‌های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و خاطرنشان کرد: نیکوکاران عزیز می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  استان تصریح کرد: همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir از دیگر روش‌های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از