حالت تاریک
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی:

عملیات وعده صادق مایه افتخار آزادیخواهان جهان شد

عملیات وعده صادق مایه افتخار آزادیخواهان جهان شد

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: در عملیات وعده صادق همه مردم حس افتخار و غرور داشتند و حتی ملت‌ها و کشورهای آزادیخواه دنیا به ایران و ایرانی افتخار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سجاد رضایی امروز در برنامه زنده پرسمان اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با بزرگ‌نمایی رویدادها در خصوص قوای مسلح سعی کرده‌اند بین نیروهای امنیتی ما اختلاف‌افکنی کنند اما با نگاه بصیر و آگاهانه نیروها و برنامه‌ریزی‌های این قوای مسلح همه این توطئه ها با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه گفت: در عملیات وعده صادق در یک برنامه‌ریزی منظم در پاسخ به عمل صهیونیستی باید پاسخ تنبیهی می‌داشتیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: برای این عملیات تنبیهی ما باید هماهنگی بین نیروهای مسلح را می‌داشتیم لذا همه نیروها و سامانه پدافند هوایی در یک آمادگی کامل قرار داشتند.

رضایی با اشاره به جنگ رسانه‌ای غرب ادامه داد: امنیت پایه و اساس هر چیزی است و کشورهای دنیا بودجه‌های میلیاردی برای این مهم هزینه می‌کنند، در ایران، ما در فضای امنی به همت دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی قرار داریم و حس تلخ ناامنی در بین مردم جمهوری اسلامی وجود  ندارد.

وی افزود: فضای رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برای ناامنی ایران تدارک دیده شده بود لذا باید هوشمند باشیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه کنسولگری به مثابه خاک هر کشور است، تصریح کرد: اگر جلوی اقدامات رژیم صهیونیستی و حمله آنها به کنسولگری ایران در دمشق را نمی‌گرفتیم، دشمن قبیح‌تر می‌شد.

رضایی با اشاره به وجود حس افتخار به نیروهای مسلح در بین مردم، گفت: در عملیات وعده صادق همه مردم حس افتخار و غرور داشتند و حتی ملت‌ها و کشورهای آزادیخواه دنیا به ایران و ایرانی افتخار کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از