حالت تاریک

پیش ثبت نام نخبگان‌در‌انتخابات امسال‌پنج برابر ادوار گذشته

پیش ثبت نام نخبگان‌در‌انتخابات امسال‌پنج برابر ادوار گذشته

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: نخبگان و فرهیختگان به جهت احساس مسئولیتی که داشتند، پنج برابر ادوار گذشته نسبت به پیش ثبت نام در انتخابات اسفندماه امسال، اقدام کردند.

به گزارش خاورستان،سید محمدرضا طالبی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: در حوزه رقابت انتخاباتی شاهد اتفاق خوبی بودیم و نخبگان و فرهیختگان جامعه طبق احساس مسئولیتی که داشتند پنج برابر ادوار گذشته پیش ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: ثبت نام نهایی نخبگان استان در انتخابات ۲.۵ برابر ادوار گذشته بود که نشان از رقابت بسیار خوب در حوزه انتخابات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار متذکر شد: ادارات کل باید با ستاد انتخابات استان، شهرستان‌ها و هیأت‌های اجرایی در زمینه تأمین امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند و در این زمینه هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.

طالبی بر رعایت اصل بیطرفی مقامات و پرهیز از دخالت در انتخابات تأکید کرد و افزود: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت مهمترین ارکان انتخابات است و در این زمینه باید مراقب نقشه‌های دشمن باشیم.

وی ادامه داد: در زمینه سلامت انتخابات بطور مرتب تذکرات لازم داده شده و ابلاغیه‌ها و اطلاعیه‌ها به صورت لحظه‌ای به فرمانداران، بخشداران و هیأت‌های اجرایی ارسال شده است.

به گفته وی، کلاس‌های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران برگزار شده و شاهد تعامل خوبی بین هیأت‌های اجرایی و دفاتر نظارت هستیم که نشان از سلامت انتخابات دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به جرم انگاری قانون جدید، قانون انتخابات به همه عوامل اجرایی ابلاغ شده و آزمون هم گرفته خواهد شد.

طالبی تصریح کرد: آمادگی در حوزه مخابرات باید وجود داشته باشد که شعب اخذ رأی به شبکه ارتباطی متصل باشند و مشکلی در صحت سنجی و احراز هویت نداشته باشیم.

به گفته وی، در زمینه مشارکت انتخاباتی، همه افراد مسئول هستند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دستاوردهای زیادی داشته، اظهار داشت: طی این دو سال، پروژه‌های نیمه تمامی به بهره برداری رسیده که بیش از یک دهه بر زمین مانده بود لذا تبیین این اقدامات در امیدآفرینی اثرگذار است.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از