حالت تاریک
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

هتل کویر بیرجند، جان می گیرد

هتل کویر بیرجند، جان می گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از احیای هتل کویر بیرجند و شروع دوباره عملیات عمرانی در این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« خاورستان»،علیرضا عباس‌زاده امروز با اعلام این خبر، خاطرنشان کرد: هتل کویر، از پروژه های شاخص شهر بیرجند بوده که عملیات اجرایی آن، حدود ۲۰ سال قبل آغاز شد.


وی تصریح کرد: هتل کویر که قرار بود، در ردیف هتل های چهار ستاره به گردشگران و مسافران خدمات ارائه کند، متعلق به شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی است.


معاون استاندار با اشاره به اینکه هتل کویر در شمار پروژه های نیمه تمام معطل مانده استان است، اظهار داشت: تعیین تکلیف و تکمیل این پروژه، از مطالبات دیرینه مردم بیرجند است.


عباس زاده ادامه داد: با توجه به حجم درخواست های مردم و گروه های مرجع و نیز اهتمام دولت سیزدهم بر اتمام پروژه های نیمه تمام، تکمیل این پروژه به طور جدی در دستور کار استان قرار گرفت.


وی متذکر شد: با عزمی که در تعیین تکلیف این پروژه بود، علاوه بر جلسات متعددی که به جهت پیگیری موضوع در تهران و در داخل استان برگزار کردیم، زمینه بازدید وزیر و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران ارشد کشوری در حوزه های مرتبط و... به منظور رصد پروژه از نزدیک و به صورت میدانی هم فراهم آمد که در روند کار بسیار مؤثر بود.


معاون استاندار با تأکید بر اهتمام استاندار در این موضوع و تأکیدی که بر جدیت در پیگیری ها داشتند، گفت: پیگیری ها به سرانجام رسید و با قول مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پروژه نیمه تمام هتل کویر تعیین تکلیف می شود.


عباس‌زاده تأکید کرد: با تدبیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت سازمان های تأمین اجتماعی و بازنشستگی کشوری، این پروژه به مزایده رفته و به زودی با انتخاب سرمایه گذار، عملیات عمرانی آن از سر گرفته می شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از