حالت تاریک
اجرای طرح نظارتی از ۱۶ شهریور؛

فروش اقلام مدرسه زیر ذره‌بین ناظران خراسان جنوبی

فروش اقلام مدرسه زیر ذره‌بین ناظران خراسان جنوبی

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت از اجرای طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از ۱۶ شهریور ماه در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خاورستان، احمدآریافر در جمع رسانه‌ها با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های مرتبط اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی گفت: در این طرح نظارتی کالا‌هایی از جمله نوشت افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی و همچنین خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی، سرویس مدارس و ... مورد رصد و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

احمد آریافر به برگزاری گشت های مشترک اشاره کرد و افزود: در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ... نیز به منظور بازرسی و رصد دقیق کالا‌ها و خدمات هدف استفاده خواهد شد که هم افزایی و همراهی این دستگاه‌ها در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

وی گفت: رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی، انجام گشت های مشترک بازرسی و نظارت بر گروه های کالایی هدف و خدمات آموزشی از مهمترین اولویت¬های معاونت بازرسی در اجرای طرح نظارتی خواهد بود.

وی افزود: هم استانی‌های محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران¬فروشی، عدم درج قیمت، فروش اجباری کالا و ... می‌توانند مراتب را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام نمایند تا گزارش آن‌ها مورد بررسی و پیگیری بازرسان قرار گیرد.

انتهای خبر/

فروش اقلام مدرسه زیر ذره‌بین ناظران خراسان جنوبی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از