حالت تاریک
برای دور دوم انتخابات مجلس؛

۲۸۷شعبه اخذرای در بیرجند، درمیان وخوسف برپا می‌شود

۲۸۷شعبه اخذرای در بیرجند، درمیان وخوسف برپا می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دو نامزد در دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در قالب ۲۸۷ شعبه اخذ رای به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» سید محمدرضا طالبی امروز در ستاد انتخابات استان گفت: تبلیغات نامزدها در دور دوم انتخابات از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: تبلیغات نامزدها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف به صورت مناظره دو طرفه و مستند از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، بیان کرد: تعداد شعب پیش‌بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸۷ شعبه  در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف است.

طالبی با بیان اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار است، افزود: در مرحله دوم انتخابات تعداد دو شعبه سیار به شهرستان بیرجند اضافه شد.

وی تأکید کرد: هیچ‌گونه مشکلی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نداریم و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

معاون استاندار یادآور شد: کد انتخاباتی دو منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کردند و در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند، به فرمانداری‌ها اعلام شده که اطلاع‌رسانی لازم برای این نامزدها صورت می‌گیرد تا در تبلیغات خود استفاده کنند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از