حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

شبکه‌سازی ضرورت کار جهادی است

شبکه‌سازی ضرورت کار جهادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: شبکه سازی یک ضرورت برای کار جهادی است؛ امیدواریم شبکه سازی انجام شده تا جهادگران در بزنگاه‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش خاورستان،سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در همایش شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره ملی جهادگران خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از وظایف جهادگران این است که به عنوان حلقه میانی و واسط افرادی که قلب‌های آن‌ها در تسخیر خداست را جذب و پای کار داشته باشیم.

سردار زهرایی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون حوادث بزرگی رخ داده، عنوان کرد: ترور، جنگ تحمیلی نظامی تمام عیار، جنگ تمام عیار فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ ترکیبی و ...  از جمله دشمنی های دشمن بوده که هدف غایی آن، سرنگون کردن انقلاب اسلامی و استحاله انقلاب بود.

وی گفت: در مقابل تمام نبردهای پیاپی و جریان‌هایی که دشمن راه انداخته ما ایستادگی و مقاومت کردیم؛ و در پاسخ به این سوال که آیا دشمنان در استحاله کردن انقلاب موفق شدند؟ باید گفت: مشخص است که موفق نشدند؛ حتی خود دشمنان ما اذعان می‌کنند که موفق نشده‌اند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن با تمام مولفه هایش بر ما پیروز نشده است افزود: باید دید ما چه داریم که دشمن با تمام مولفه هایی که دارد بر ما پیروز نشده؟ دشمنان ما با ملتی مواجه‌اند که قلبشان در تسخیر خداست و با افرادی مواجه‌اند که با امام حسین (ع) معامله کرده و شهادت را افتخار خود می‌بیند. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اگر قرار است جبهه سازی جهادی انجام شود باید افرادی از این جنس داشته باشیم. 

سردار زهرایی به جشنواره ملی جهادگران اشاره و بیان کرد: جشنواره جهادگران در  همه استان‌های کشور انجام می‌شود که بعد از اختتامیه تمام استان‌ها اختتامیه کشوری برگزار و از برگزیدگان تجلیل خواهد شد. 

وی گفت: برنامه ریزی شده هر گروه جهادی یک رابط رسانه‌ای داشته باشد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: شبکه سازی یک ضرورت برای کار جهادی است امیدواریم شبکه سازی انجام در بزنگاه ها به وظیفه خود عمل کند. 

در این مراسم از ۲۲ برگزیده جشنواره ملی جهادگران و ۸۰ جهادگر برتر تجلیل و از دو طرح دانش بنیان رونمایی شد.

همچنین از کوچکترین جهادگر پسر ۴ ساله و مسن ترین جهادگر  ۹۵ ساله و یک خانواده جهادگر هم تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از