حالت تاریک
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

روز جهانی‌قدس با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود

روز جهانی‌قدس با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در امتداد رسانه‌ای و بین‌المللی طوفان الاقصی، امسال روز جهانی قدس با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام محسن مشرفی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در استان اظهار کرد: اتفاقات تلخی که در غزه شاهد هستیم نمایشگاهی از ددمنشی، گمراهی و سفاکی مستبدان عالم است و هر جای دنیا که شاهد آسیب به جامعه بشری در قالب‌های فیزکی، جغرافیایی، معنوی و انسانی هستیم، از تفکر لیبرال دموکراسی استکبار نشأت می‌گیرد.

وی ادامه داد: خداوند انسان را تکریم کرده و گرامی داشته است ولی پیروی هواهای نفسانی و بدعت‌گذاری‌های عده معدودی افراد جاه‌طلب و مستبد، موجب فساد و تباهی جامعه و آسیب دیدن جامعه بشری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به عملیات رسانه‌ای پردروغ و فریب رسانه‌ای دشمنان گفت: سران استکبار با جلوه ظاهری و رسانه‌ای، شر مطلق و تباهی محض خودشان را مخفی می‌کنند و مناسبت‌ها و ایام الله‌ها مانند روز جهانی قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب و روپوش‌های دروغین آنان است.

وی تأکید کرد: اعضای ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در استان باید از قالب‌های مختلف رسانه‌ای، تبلیغی و فضاسازی حداکثر بهره را ببرند و با پیش‌بینی کار ویژه‌های متناسب با ظرفیت و جامعه هدف خود، از هم اکنون فضا را برای حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از غزه مقتدر و مظلوم و تبیین چهره منفور اسرائیل، امریکا و سران استکبار آماده کنند.

مشرفی با اشاره به اینکه  امسال روز جهانی‌قدس با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود، بیان کرد: طوفان الاقصی عملیات میدانی غزه بود و طوفان الاحرار امتداد رسانه‌ای و بین‌المللی طوفان الاقصی و روز جهانی قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: سخنران محوری مراسم روز جهانی قدس در شهر بیرجند سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز می‌شود و پس از طی خیابان ارتش و خیابان پاسداران به مسجد امام حسین(علیه السلام) ختم خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از