حالت تاریک

راه‌اندازی ۱۷۵ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در خراسان‌جنوبی

راه‌اندازی ۱۷۵ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در خراسان‌جنوبی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: امسال بیش از ۱۷۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،محمد عرب،  امروز در جمع خبرنگارانگفت: امسال بیش از ۱۷۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی آشپزخانه اطعام مهدوی در استان افزود: این آشپزخانه‌ها در ماه مبارک رمضان بیش ۶۵۰ هزا پرس غذای گرم پخت می‌کنند.

وی با بیان این که کمیته امداد هر سال پویشی با عنوان اطعام مهدوی و با هدف تامین معیشت نیازمندان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند افزود: همچنین در این ماه بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در استان توزیع می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ اطعام در جامعه، مردمی‌سازی اطعام برای حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی، تلاش در جهت افزایش روحیه ایثار، مواسات و همدلی در جامعه از اهداف اجرای طرح اطعام مهدوی است.

عرب افزود: مردم نوع‌دوست و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد، شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ کمک‌های خداپسندانه خود را به این امر خیر اختصاص دهند.

وی ادامه داد: بر این ایجاد پویش‌های هدفمند و موثر محلی و منطقه‌ای توسط مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی، اجرای طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران برای بازدید از منازل مددجویان توسط امداد و مراکز ، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، حامیان، مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ،آستان قدس رضوی و سایر نهادهای همسو را از دیگر فعالیت‌های این نهاد در ماه رمضان بیان کرد.

به گفته وی هم افزایی با موسسات خیریه و امداد از طریق مراکز نیکوکاری، برنامه ریزی تبلیغات روش‌های پرداخت الکترونیکی کمک‌ها در ماه رمضان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از