حالت تاریک
ماموران نیروی انتظامی فردوس و بشرویه عنوان کرد؛

دستگیری ۹ سارق در بشرویه و فردوس

دستگیری ۹ سارق در بشرویه و فردوس

ماموران نیروی انتظامی فردوس و بشرویه ۹ سارق را در این شهرستان ها دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،سرهنگ جواد بلوکيان جانشین فرماندهی انتظامی فردوس اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح هاي نوروزي به ويژه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي از ابتداي تعطيلات در نقاط مختلف این شهرستان با هدف برخورد با متخلفان نظم و امنيت و به منظور بالا بردن ضريب احساس امنيت شهروندان اجرايي شد.

وي با اشاره به اين که در اجراي اين طرح تا کنون 7 سارق دستگير و 7 فقره سرقت اماکن خصوصي و يک دستگاه موتور سرقتي کشف شد؛ تصريح کرد: 26 دستگاه موتورسيکلت متخلف توقيف و به پارکينگ هدايت شدند و همچنين 6 هزار و 310 ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزيع فرآرورده هاي نفتي کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان فردوس با بيان اين که اجراي طرح تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه خواهد داشت افزود: متهمان دستگير شده به همراه پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ بلوکيان عنوان داشت: هدف از اجراي اين طرح ها، نا امن کردن فضا براي مخلان نظم و امنيت بوده و به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پليس قرار دارد.

وي بيان داشت: کارکنان پليس آگاهي شهرستان بشرويه با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي،2 سارق را در اين خصوص شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه سارقان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بشرويه افزود: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامي شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به يک فقره سرقت پرندگان خانگي اعتراف کردند.


دستگيري 2 سارق و يک مالخر در بشرويه


سرهنگ نصرالله طاهری، فرمانده انتظامي بشرويه هم گفت: با وقوع يک فقره سرقت در سطح شهرستان بشرويه، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی با بيان اين که در ادامه عمليات با توجه به اعترافات متهمان دستگير شده، يک نفر مالخر نيز توسط ماموران پليس شناسايي و دستگير شدند؛ تصريح کرد: متهمان دستگير شده به همراه پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي در پايان با تاکيد بر اينکه حفاظت از جان و مال شهروندان و همچنين برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنيت به صورت جدي در دستور کار پليس قرار دارد، ياد آور شد: شهروندان ضمن رعايت نکات ايمني و توجه به هشدار هاي انتظامي در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از