حالت تاریک
دادستان بیرجند اعلام کرد:

حمایت دستگاه قضا از مدیران ریسک‌پذیر خراسان جنوبی

حمایت دستگاه قضا از مدیران ریسک‌پذیر خراسان جنوبی

دادستان بیرجند گفت: دستگاه‌های نظارتی و قضایی استان از مدیران ریسک‌پذیر و جهادی جانانه حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام علی نسایی‌زهان شامگاه دوشنبه در شورای اداری استان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از ریسک‌پذیری بترسند، چرا که اگر کار برای مردم انجام شود دستگاه‌های نظارتی و قضایی از مدیران ریسک‌پذیر و جهادی جانانه حمایت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: بارها در بررسی پرونده‌های مختلف از مدیران ریسک‌پذیر استان حمایت کردیم چرا که معتقدیم که باید مدیران ریسک‌پذیر را در استان پرورش دهیم تا بتوانند با تخصصی که دارند استان و کشور را به خوبی اداره کنند.

وی با بیان اینکه انجام هیچ کاری نشدنی نیست، ادامه داد: هرکاری که با توکل خداوند متعال، هدف گذاری و تلاش جهادی دنبال شود، یقینا به نتیجه می‌رسد.

نسایی‌زهان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ براساس اعلام مسئولان متولی آمار تصادفات فوتی و جرحی استان خیلی بالاتر از میانگین کشوری بود، یادآور شد: تعداد کشته‌های ترافیکی استان ۳۹۷ نفر در سال ۱۴۰۱ بود.

دادستان بیرجند افزود: اما با تدبیر و مدیریت خوب در ایام تعطیلات نوروز امسال ۵۳ درصد تعداد تصادفات جرحی و فوتی استان کاهش یافت.

وی با اشاره به وضعیت پرونده‌ها در سیستم قضایی خراسان جنوبی بیان کرد: در سال گذشته ۶۱ هزار پرونده در دستگاه قضا تشکیل شده اما بیش از ۶۱ هزار پرونده مختومه شد که بخشی متعلق به سال قبل‌تر بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از