حالت تاریک

بازگشت ۳۴۰۰ کربلایی خراسان جنوبی با اتوبوس

بازگشت ۳۴۰۰ کربلایی خراسان جنوبی با اتوبوس

مدیرکل راهداری و حمل ونقل مسافربری از بازگشت ۳ هزار و ۳۹۹ زائر خراسان جنوبی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری از مرز مهران خبر داد.

به گزارش خاورستان، این روزها در آستانه اربعین حسینی کربلای معلی رنگ و بوی عاشقی به خود گرفته و هر لحظه دسته دسته زائرانی که روزها مسیر نجف تا کربلا را پیاده پیمودند وارد کربلای معلی می شوند تا دل ‌هایشان را به حرم دوست گره بزنند در کنار این موج بازگشت مسافران حریم عشق اوج گرفته و افرادی که زیارت انجام داده به دلیل جلوگیری از ازدحام خودشان را به مرزها می‌رسانند تا افراد بیشتری از این سفر معنوی بهره‌مند شوند در این بین ناوگان حمل و نقل مسافربری  عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است و بر اساس اعلام اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا ۱۴ شهریور ماه بیش از ۸ هزار و ۴۰۷ زائر استان با ۲۸۷ سفر برای حضور در مراسم اربعین به پایانه های مرزی اعزام شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور ۱۰۴ سفر توسط دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران از مرز مهران انجام و تا کنون ۳ هزار و ۳۹۹ زائر به استان بازگشت داده شده اند.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

جلال زاده تصریح کرد: همچنین کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ازجمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت متخلفان را به کمیسیون ارجاع داده شده است.

وی از هم استانی ها خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، منعکس کنند.

انتهای خبر/

بازگشت ۳۴۰۰ کربلایی خراسان جنوبی با اتوبوس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از