حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئولان با تلاش‌خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند

مسئولان با تلاش‌خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرصت مهمی در ایران، منطقه و بین‌الملل حاصل شده است، گفت: مسئولان باید با همت و تلاش خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در اولین شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد:  نقش حال و آینده را مدیران و مسئولین پیاده می‌کنند و اصولاً در هر امری نیروی انسانی است که حرف اول و آخر را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه اولین قدم بزرگ انقلاب اسلامی پیروزی بر جریانات استعماری دنیا بود، ادامه داد: ملت ایران توانست این نهضت را با جان و خود خود بر خواسته‌های استعمارگران و عوامل آنان غالب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دومین قدم تشکیل نظام اسلامی بود، افزود: برای قدم‌های بعدی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد چون اینها می‌توانند محصول اسلام را ایجاد کنند.

عبادی بیان کرد: مشکلات زیادی که ما در میان جامعه می‌بینیم وقتی می‌تواند اصلاح شود که دولت اسلامی به معنای صحیح آن تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: دشمنان اولین کاری که شروع کردند ترور حساب شده شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران همچون شهید مطهری، بهشتی و قرنی‌ها و ... بود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اما به این اکتفا نکردند و بلافاصله صدام را مجهز کردند و تمام دنیا به جنگ علیه ایران برخاستند تا نیروی انسانی این کشور را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان از سوی دیگر افراد ناکارآمد و تحت نفوذ را به جامعه تزریق کردند، افزود: اکنون هم اگر ما در کارمان بخواهیم دقت بیشتر کنیم باید هر چه که دشمن تلاش کرده و از بین برده یا منزوی کرده یا از کار انداخته با همت مسئولان جبران شود.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: دولت اسلامی یعنی دولتی که توانا باشد که نظام اسلامی و قانون اساسی را پیاده کند که نتیجه آن عدالت اجتماعی و رشد و کمال جامعه باشد.

عبادی در ادامه با اشاره به اینکه دولت اسلامی وقتی نقش خود را پیاده کرد جامعه ما اسلامی می‌شود، گفت: بعد از تشکیل جامعه اسلامی می‌توان منتظر ایجاد تمدن اسلامی بود.

به گفته وی؛ الحمدالله نشانه‌هایی در دولت سیزدهم وجود دارد که مسلم کافی نیست اما این مشکلا ارثی است. شما ملاحظه کنید چه میزان مشکلات برای این دولت ماند از قرض‌های که دولت قبل گرفتند تا کسری بودجه و انواع و اقسام مسائل بگیرد تا کارخانجاتی که تعطیل شده بود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به احیای ۹ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل در دولت سیزدهم، بیان کرد: این دولت در ارتباطات بین‌الملی کارهای بسیار مهمی انجام داده اما مسلم همه این کارها کافی نیست چون مشکلات به ارث مانده کم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرصت مهمی در ایران، منطقه و سطح بین‌الملل حاصل شده است، تصریح کرد: یعنی برای مسئولان فرصتی از نوع لیله القدر پیش آمده که باید دست در دست هم دهند و با همت و تلاش خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند چون آنچه که ما باید به آن برسیم تمدن اسلامی است.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از