حالت تاریک

اصل‌و‌اساس تقوا شناخت ولی خدا در‌زمین است

اصل‌و‌اساس تقوا شناخت ولی خدا در‌زمین است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اجرای کامل و دقیق قانون عفاف و حجاب، خواسته مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند گفت:شناخت ولی خدا در روی زمین اصل و اساس تقوا به حساب می آید.

وی افزود: برترین عابدان و زاهدان عالم افرادی هستند که ولی خدا را بشناسند و با یاری خویش زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم آورند.

خطیب جمعه بیرجند در ادامه گفت: دشمن در همه جبهه‌ها با ما در حال جنگ است و البته شکست می‌خورد اما خطرناک این است که افق دید ما را از حاکمیت جهانی ولی عصر پایین بکشد و سطح آن را تنها در اقتصاد متمرکز کند.

حجت الاسلام رحیم آبادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران این تابلوی شفاف و رساله بزرگ غزه را به برکت شعار "هیات منه الذله" روشن کرد و این مسیر نورانی را باید ادامه دهیم.به گفتت وی برترین و عظیم‌ترین راهبرد دشمن نیز تشکیل نشدن حاکمیت الله است.

وی افزود: اگر دشمنان موفق نشدند جلوی تشکیل این حاکمیت را بگیرند اما برای تضعیف و براندازی آن به هر وسیله‌ای دست می‌زنند که در هر عصری همین گونه بوده و جنگ سخت، نیمه سخت یا نرم انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: در کربلا و شام هم فقط شمشیر نبود بلکه جنگ ترکیبی بود، ابتدا حسین ‌بن علی (ع) در اذهان به وسیله تبلیغات، فتنه‌گری و توطئه چینی‌ها به عنوان خارجی خوانده شد، وقتی سطح نگاه پایین آمد کار به اینجا می‌کشد.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: تحریم‌های اقتصادی که امروز به خاطر پایبندی به مکتب نورانی عصمت و طهارت و قرآن کریم به آن مبتلا هستیم نیز از توطئه‌های دشمن است که از گذشته تاکنون بوده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از