حالت تاریک
معاون استاندار خراسان‌ جنوبی:

اراده دولت‌بر رفع مشکلات‌مردم در حداقل زمان است

اراده دولت‌بر رفع مشکلات‌مردم در حداقل زمان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: همت، عزم و اراده دولت سیزدهم بر این است که مشکلات مردم در حداقل زمان ممکن مرتفع شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ سید محمدرضا طالبی در مراسم نذر خدمت هلال احمر در آرین شهر ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دوعالم فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: خداوند را شاکرم که به ما نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را عطا کرد که در سایه آن بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نهضت خدمت در دولت سیزدهم رقم خورد و مقام معظم رهبری نیز مدام در جمع مسئولان بر این قضیه مهم تأکید دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع شوراها مبنی بر اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم بالاتر در روستا، بخش و روستا نیست، گفت: همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: «مسئولین تا نفس دارند باید به این مردم خدمت کنند.»

طالبی در ادامه خدمت به مردم را توفیق بزرگی دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های نظامی بسیاری داریم که در قانون برای آنان وظایفی مشخص شده به عنوان مثال وظیفه ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشور است اما وقتی فرمانده معظم کل قوا به آنان دستور می‌دهد که در این زمان خدمت به مردم ارج است ما می‌بینیم ارتش جمهوری اسلامی ایران هم پای کار می‌آیند و خدمت‌رسانی به مردم را در حوزه‌های عمرانی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به خدمت‌رسانی سپاه به مردم اشاره کرد و افزود: وظیفه جمعیت هلال احمر امدادرسانی به مردم است اما در زمانی که می‌بینند ضرورت دارد خدمت مهمتر دیگری به مردم ارائه شود در حوزه‌هیا عمرانی به کمک دولت می‌آیند.

وی با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده گروه‌های جهادی به مردم، ادامه داد: تشکل‌ها مردمی که به کمک دولت می‌آیند نیز حلقه‌های میانی و وصل بین مردم و مسئولین هستند.

طالبی به دیدار چند روز قبل با مجمع مطالبه‌گران استان اشاره کرد و یادآورشد: مطالبه‌گری واقعی این است که در راستای خدمت به مردم کار کنند و از مسئولان مطالبه واقعی داشته باشند و مطالبات مردمی را هم جمع‌آوری و به مسئولین برسانند و در مقابل اقدامات مسئولان را هم به مردم اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: همت و عزم و اراده دولت سیزدهم بر این است که مشکلات مردم در حداقل زمان مرتفع شود و به مردم خدمت خوبی ارائه شود که لذت آن را بچشند.

به گفته وی؛ اکنون در دولت سیزدهم ضمن اینکه تحریم‌ها تا سرحد امکان علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده و هر کاری نظام استکبار و استعمار توانسته نسبت به ایران انجام داده است اما توانسته‌ایم به توفیقات بزرگی دست پیدا کنیم.

طالبی با بیان اینکه این تحریم در برخی مواقع برای ما نعمت بوده است چون اگر این تحریم‌ها نمی‌بود به خیلی از دستاوردها نمی‌رسیدیم، تصریح کرد: در حوزه صنعت هسته‌ای دشمن به طور مرتب خرابکاری کرد و دانشمندان ما را ترور و به شهادت رساند اما نتیجه کارشان این شد که اراده و عزم جوانان مومن و انقلابی بر این قرار گرفت که جزو چند کشور اول دنیا در این زمینه باشیم.

معاون استاندار با اشاره به موفقیت و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دفاعی و پزشکی، عنوان کرد: اگر چنانچه توان امریکا و رژیم صهیونیستی می‌بود لحظه‌ای غفلت نمی‌کردند و مطمئن باشید ایران اسلامی را نابود می‌کردند ولی توان و جرأتش را ندارند.

وی افزود: ما از بحران‌هایی که دشمنان برایمان ایجاد می‌کند به طور مرتب عبور کرده و در هر بحران، تجربه جدیدی کسب می‌کنیم و کشورمان با مدیریت این بحران‌ها روز به روز قوی‌تر می‌شود.

طالبی  با تأکید بر اینکه اراده مسئولین کشوری و استانی و شهرستان بر این است که نهضت خدمات‌رسانی به مردم را به طور مرتب در دستور کار داشته باشند و اجرایی کنند گفت: در این راستا شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم؛ در استان خراسان جنوبی سال های سال موضوع راه آهن آرزویی برای مردم شده بود و فکرش را هم نمی‌کردند که در این دولت رقم بخورد اما خوشبختانه عملیات اجرایی آن در دولت سیزدهم آغاز شده و در حال اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: رییس جمهور هم بر تسریع اجرای راه‌آهن تأکید کردند و ما هم از زحمات استاندار قدردانی می‌کنیم که شبانه‌روزی پیگیری مسائل استان در مرکز کشور است.

 

وی  به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه گازرسانی به نقاط روستایی و مرزی اشاره کرد و ادامه داد: از این نمونه اقدامات بسیار است که در دولت سیزدهم انجام شده است و مردم هم قدرشناس هستند و این قدرشناسی را در پایان سال با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد خواهید بود.

طالبی با بیان تلاش‌های دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال فرمودند که دشمن توپخانه خود را به سمت انتخابات نشانه گرفته است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن انتخابات را برای ضربه زدن به امنیت نظام و کاهش مشارکت مردم هدف قرار داده است، گفت: اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجربه کرده‌ایم که مردم ولی فقیه و نظام اسلامی را خیلی دوست دارند و قصور و کوتاهی مسئولان را به حساب نظام نمی‌گذارند.

وی در ادامه بیان کرد: نظام اسلامی با توجه به شرایط تحریمی و فشارهای دشمن برای خدمت به مردم کم نگذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در پایان ضمن خداقوت به مسئولانی که برای حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارند، افزود: در خصوص آب شرب مردم آرین شهر هم کمک خواهیم کرد و مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز پیگیری‌ها لازم را برای جذب اعتبارات استانی و ملی خواهند داشت تا مردم این شهر از آب شرب پایداری برخوردار باشند و در سال ۱۴۰۳ خبرهای خوشی را برای آرین شهر خواهیم داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از