حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

احداث مجتمع‌های آبرسانی ۳هزار روستا به اتمام رسید

احداث مجتمع‌های آبرسانی ۳هزار روستا به اتمام رسید

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: احداث مجتمع‌های آبرسانی ۹ هزار و ۶۰۰ روستای سراسر کشور آغاز شده که تاکنون در بیش از3 هزار روستا عملیات احداث آن به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»؛ سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی روستای چرمه - نوده این شهرستان به نمایندگی از ۴۹ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه استان، اظهارداشت: امروز افتخار این را داشتیم که در جمع اهالی خونگرم روستای چرمه شاهد افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی به طول ۱۲.۵ کیلومتر خط تولید و سه منبع بتنی باشیم.

وی با بیان اینکه برای این پروژه بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد، افزود: ۷۰۰ نفر از اهالی روستاهای چرمه و نوده از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: این پروژه در راستای تفاهمی است که در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با سازمان بسیج مستضعفین منعقد شد.

سردار زهرایی عنوان کرد: در این راستا بسیج سازندگی با همکاری فرماندهان سپاه و مدیران عامل آبفای استان‌ها نسبت به اجرای پروژه‌ها اقدام کرد.

وی با بیان اینکه مرحله اول اجرای این پروژه‌ها از سال گذشته آغاز شد افزود: این پروژه‌ها در ۹ هزار و ۶۰۰ روستای سراسر کشور آغاز شده که در بیش از سه هزار روستا عملیات احداث آن به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مرحله دوم اجرای این نوع پروژه ها در حال انجام است که بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ روستای کشور را در بر می‌گیرد.

سردار زهرایی بیان کرد: امیدواریم طی چهار سال که به مردم عزیز قول دادیم این اقدام فاخر و پایدار انجام شود.

وی در ادامه افزود: این اقدام قابل انجام نخواهد بود مگر با همکاری تمام مردم چراکه بخشی از اینکار مردمی است که باید اتفاق بیفتد و بخش دیگر نقشه و مشخصاتی است که توسط آبفای استان‌ها انجام می‌پذیرد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اجرای پروژه مجتمع‌های آبرسانی در استانها بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفته که خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی به جز اعتبار که مشکل همیشگی است نداشتیم.

سردار زهرایی تاکید کرد: اراده ما بر متوقف نشدن پروژه‌ها است تا ان‌شاءالله روستای بیش از ۲۰ خانوار جمعیت بدون آب شرب در کشور نداشته باشیم.

افتتاح پروژه آسفالت اسلامیه، قرارگاه عملیات جهادی در شهرستان‌های فردوس و سرایان، نیروگاه خورشیدی در روستای دوحصاران و آغاز عملیات اجرایی طرح آبخیز تا جالیز در روستای شوشود شهرستان بیرجند از دیگر برنامه‌های سفر مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به خراسان جنوبی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از