حالت تاریک
به همت‌کمیته امداد خراسان جنوبی‌انجام می شود؛

اجرای پویش یلدای مهربانی در خراسان جنوبی

اجرای پویش یلدای مهربانی در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از آغاز پویش یلدای مهربانی از سوی این نهاد در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،محمد عرب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پویش با عنوان  یلدا یک دقیقه مهربانتر در راستای کمک به خانواده های نیازمند جهت تهیه ۱۰ هزار سبد معیشتی شامل میوه وشیرینی به ارزش ۲ میلیارد تومان برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اجرا می شود.

 وی با اشاره به این که شب یلدا، فرصتی برای تقسیم مهربانی‌ها است گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای تهیه هرسبد در این طرح، گرمابخش محفل نیازمندان باشند.

 مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: انشاالله شادی ها را با رعایت همه اصول با هم تقسیم کنیم؛ گاهی اوقات هزینه‌های زیادی که می‌شود، ترویج تجمل‌گرایی را به دنبال دارد که می‌تواند آسیب‌رسان باشد که با هدایت هزینه‌های اضافی به سمت خانواده‌های محروم علاوه بر اجر معنوی و ایجاد آرامش درونی ، می‌توان بخشی از مشکلات آن‌ها را نیز برطرف کرد.

 عرب به روش‌های مشارکت مردم سخاوتمند در این پویش اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۲۲۵ نزد بانک ملی در این پویش مشارکت کنند.

 وی همچنین یادآورشد: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی مردم عزیز شامل میوه، شیرینی، آجیل و ... می‌باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از