حالت تاریک

رهاورد سفر‌مدیران عامل شستا و تاصیکو به طبس

رهاورد سفر‌مدیران عامل شستا و تاصیکو به طبس

فرماندار ویژه طبس رهاورد سفر مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و سرمایه‌گذاری صدر تأمین که این هفته به این شهرستان را سفر کردند را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،علی اکبر رحیمی،امروز در جمع رسانه ها با اشاره به سفر عارف نوروزی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین و هیئت همراه به این شهرستان طی این هفته هدف از این سفر را بازدید از ظرفیت‌های معادن زغال سنگ پرورده طبس و طرح توسعه معادن پرورده عنوان کرد.

وی گفت: از کل معادن پرورده طبس مربوط به شرکت زغال سنگ پروده طبس و طرح‌های توسعه شرکت زغال سنگ پروده بازدید صورت گرفت.  

وی با بیان این که طرح توسع معادن جدید حدود هزار نفر اشتغال زایی خواهد داشت، افزود: از نیروگاه حرارتی طبس نیز بازدید شد و ظرفیت‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس ادامه داد: نوروزی همچنین در جمع کارگران نمونه شرکت حضور یافت و بر حمایت از کارگران و کمک به این بخش تاکید کرد.

رحیمی بیان کرد: از مصوباتی که در دیدار امام جمعه شهرستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه با نوروزی تصویب شد، پرداخت 7 میلیارد تومان از مبلغی که برای احداث بیمارستان مقرر بود تخصیص یابد، بود.

وی با بیان اینکه همچنین مصوب شد ساخت درمانگاه کلینیک دندانپزشکی تسریع شود، ادامه داد: خرید یک دستگاه سونوگرافی برای پلی کلینیک که از سال گذشته پیگیر آن هستیم نیز از دیگر مصوبات این سفر بود تا کارگران تامین اجتماعی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس یادآور شد: کمک به ساخت و توسعه سالن جوار مسجد جامع طبس نیز از دیگر مصوبات این سفر بود که با تحقق این مصوبات خدمات ارزنده‌ای به مردم طبس ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت سرمایه گذاری صدرتأمین، سهامدار عمده شرکت زغال سنگ پروده طبس بوده و این مجموعه زغالی به عنوان اولین بهره‌بردار معادن تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی زغال سنگ ایران و همچنین بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، به طور متوسط حدود ۶۴ درصد تولید منطقه‌ای و ۳۹ درصد تولید ملی را به خود اختصاص داده است و تأمین کننده عمده خوراک صنعت ککت ۱۳۹۹ با نماد کزغال وارد بازار سرمایه شد. 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از