حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند

عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عالمانی که با علم و تزکیه و طهارت نفسانی خود آن فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان باشند زمینه هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با امام جمعه و مسئولان شهرستان زیرکوه گفت: مردم منطقه زیرکوه بر اساس آن اصل فطرت انسانی زندگی می کنند که وجود این نعمت الهی بیشتر در مناطق عشایری و محیط سالم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: فطرت های آنان خودش قانون است و در قبول حق و پرهیز از ظلم و کار زشت و خلاف قانون بهترین راهنما محسوب می شود و از سابقه های دور، حافظ فرهنگ مردم خود مردم بودند.

وی با بیان اینکه هر زمان که سلطه استعمارگران پررنگ بوده شاهد آسیب بیشتری بودیم، افزود: مناطقی که از این سلطه در امان بودند سالم تر مانده اند از جمله به شهرستان زیرکوه می توان اشاره کرد و نشان دهنده سلامت فطرت انسانی است.

آیت الله عبادی در ادامه بیان کرد: عالمانی که با علم و تزکیه و طهارت نفسانی خود آن فطرت گرایش به حق را به صورت دانش بنیانی ترویج دهند و الگوی سخن خودشان هستند زمینه هایی برای سالم ماندن جامعه محسوب می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در گذشته های دور شاید یک درصد از فرهنگ مردم دچار آسیب می شد اما در دنیای امروز با وجود فضای مجازی که خطرناک ترین و بهترین زمان است شاهد آسیب های بیشتری هستیم.

وی در ادامه گفت: کسی که بتواند از این فرصت استفاده کند بهترین زمان است و بتوانند خود را سالم نگه دارند مقام و منزلتشان از کسانی که بعد از ظهور رشد می کنند، بالاتر است.

آیت الله عبادی در پایان بیان کرد: وقتی فطرت سالم و عالم جامع باشد حرفش حجت است و مردم آن را با جان می پذیرند و عالمان ذخایر بزرگی برای مردم ما هستند و مردم وقتی صداقت و خدمت ببینند آن را می پذیرند و مسئولان مراقب نفوذ بیگانه باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از