حالت تاریک
12 مهرماه؛

اختتامیه جشنواره جهادگران در استان برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره جهادگران  در استان برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برگزاری همایش سالانه شکوه هجرت و اختتامیه جشنواره ملی جهادگران با حضور ۲ هزار جهادگر استان در دوازدهم مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خاورستان، مهدی هنری روز پنجشنبه در نشست صمیمی مسئولان قرارگاه و شوراهای جهادی با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار گروه جهادی در سامانه ملی اطلس جهادی ثبت شدند که هماهنگی بین این گروه‌ها و سیاست‌گذاری کلی فعالیت‌های جهادی در قالب مجمع جهادگران استان و شوراهای جهادی شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: از سال گذشته هم با توجه به اینکه سیاست مجموعه بسیج برای هماهنگی گروه‌های جهاد در اجرا بود قرارگاه‌های عملیاتی جهادی شکل گرفت که گروه‌های جهادی هر شهرستان و منطقه را بتواند هماهنگ کند تا اثربخشی بهتر فعالیت‌ها را بتوانیم داشته باشیم.

 

هنری با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جهاد مقدس در استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: پویش کتابخوانی در خصوص کتاب «دوباره فردوس» برگزار کردیم که مردم و مسئولان با مفاهیم ارزشمندی که در مدیریت جهادی و بحران کارساز و اثربخش است، آشنا شوند.

 

وی از برگزاری همایش سالانه شکوه هجرت با حضور ۲ هزار جهادگر استان در دوازدهم مهرماه امسال خبر داد و گفت: همچنین همزمان اختتامیه جشنواره ملی جهادگران در محل فرهنگسرای مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جهادگران استان ارسال شده است، یادآور شد: جشنواره جهادگران در سه بخش هنری، ادبی و تخصصی پیش‌بینی شد که عرصه‌های آن شامل عمران و محرومیت‌زدایی، سبک زندگی جهادی، بهداشت و سلامت، علمی و دانش بنیان، آموزش تحصیلی، جهاد تبیین، جهاد خدمت و خدمت مومنانه، ویروس منحوس کرونا، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، امیدآفرینی، فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از