حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:

آماده‌باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان‌جنوبی

آماده‌باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۴۰ تیم امداد و نجات هلال احمر در پی هشدارهای هواشناسی برای بارش‌های رگباری از شب گذشته در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، محمدعلی کاوسی روز چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها گفت: تمامی تجهیزات و ناوگان خودرویی هلال احمر آماده خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب است.

وی بیان کرد: در بارندگی‌هایی که از ابتدای هفته جاری، استان را متاثر کرد نیز امدادگران هلال احمر به ۳۹ نفر حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله با حریم رودخانه‌ها را حفظ کنند گفت: برخی منازل روستایی استان در بارندگی‌های اوایل هفته دچار آب‌گرفتگی شدند که عملیات تخلیه آب توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

کاوسی با بیان اینکه شماره ۱۱۲ هلال‌احمر به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های حوادث و اعزام امدادگران برای کمک به مردم حادثه‌دیده است، به هموطنان توصیه کرد که با در نظر گرفتن نکات ایمنی لازم در هنگام بروز سیلاب و آبگرفتگی از جان خود و خانواده‌یشان در برابر این مخاطره محافظت کنند.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز گذشته درباره فعالیت سامانه بارشی جدید در این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از